default logo

6 patarimai kasdienai, norinčioms turėti liekną kūną…

Norint būti lieknai, nebūtina jaudintis dėl kiekvieno kąsnio ar praleistos treniruotės. Jei įtrauksite keletą naudingų įpročių į savo kasdieninę rutiną, jūs savaime galėsite džiaugtis lieknesniu kūnu bei gera savijauta.

1. Judėkite. Pažvelkite į savo vaikučius. Dažniausiai jie nuolat juda, ropoja, bėgioja, mosuoja rankutėmis, čiumpa, meta daiktus, nenustyksta vietoje… Ir jų lieknam kūnui neturi įtakos joks maistas. Gali valgyti ką nori ir kiek nori. Pasimokykime iš savo mažųjų. Norint išlikti lieknai, jums tereikia visą dieną būti aktyviai: atlikti įvairiausius ruošos darbus, daug vaikščioti, bėgioti – kuo daugiau judėti.

2. Kontroliuokite maisto porcijas. Turbūt tai jau girdėjote daugybę kartų: norint būti lieknai, būtina sumažinti maisto porcijas. Tai leis jums mėgautis maistu neatsisakant jums patinkančių produktų.

3. Planuokite. Iš anksto pasirenkite sporto ir aktyvios veiklos planą. Pasirinkite lankstų grafiką: jei vieną dieną negalite sportuoti, tiesiog skirkite daugiau laiko sportui sekančią dieną.

4. Pasistenkite, kad sportas taptų jūsų kasdieninės rutinos dalimi. Jei įprasite kasdien bent šiek tiek laiko skirti sportui, jums tai taps įpročiu ir nebereikės dėl to jaudintis. Jūs tiesiog tai atliksite kaip įprastus kasdieninius veiksmus.

5. Laikykite namuose tik sveikus produktus.

6. Pailsėkite. Geras miegas – puikios savijautos šaltinis. Kasdien žmogui reiktų miegoti 8-10 val.