default logo

Keletas būdų, padėsiančių atsipalaiduoti prieš miegą

Gerai dienai svarbus ramus nakties miegas, o geram nakties poilsiui – išmokti atsipalaiduoti prieš miegą. Štai keletas patarimų:

Išjunkite visus IT prietaisus. Mokslininkai nustatė, kad mobiliųjų telefonų, televizorių ir kompiuterių naudojimas prieš miegą gali turėti įtakos ramiam miegui. Bent valandą prieš miegą nesinaudokite šiomis technologijomis.

Pagalvokite, ką jūs valgote prieš miegą. Atsisakykite maisto, turinčio daug cukraus. Vakarienei rinkitės žuvį, ryžius, grūdinius produktus. Išgerkite stiklinę šilto pieno.

Pagulėkite šiltoje vonioje 15 – 20 minučių. Maudymasis vonioje bakare padės atsipalaiduoti ir lengviau užmigti.

Paskaitykite prieš miegą. Šiais laikais skaitymas dažniausiai yra atostogų užsiėmimas ar tik metodinės literatūros skaitymas, reikalingas jūsų darbui. Tačiau, net ir trumpas paskaitymas vakarais jums leis lengviau atsipalaiduoti.

Negalvokite apie neužbaigtus darbus ir neplanuokite naujų. Padarykite tai bent valandą prieš miegą.

Kvėpuokite. Atsipalaidavimui prieš miegą išmėginkite keletą paprastų kvėpavimo pratimų, padėsiančių nuraminti mintis. Įkvėpkite ir suskaičiuokite iki trijų, tada iškvėpkite ir vėl suskaišiuokite iki trijų. Kartokite keletą kartų. Arba galite tiesiog atlikti keletą gilesnių įkvėpimų ir iškvėpimų, kad įsitemptų pilvo raumenys.

Paklausykite atpalaiduojančios muzikos.

Kiekvienas turėtų susikurti savo atsipalaidavimo ritualą prieš miegą – pasidžiaugti šilta vonia, paskaityti keletą knygos puslapių, paklausyti ramios muzikos, atlikti atpalaiduojančius kvėpavimo pratimus. Darykite tą patį kiekvieną vakarą – tai padės jums atsipalaiduoti ir pereiti į poilsio fazę.

Ramaus miego!