default logo

Obuoliai – daugelio vitaminų šaltinis

Obuoliai savyje kaupia gausybę vitaminų: A, B1, B2, B6, B8, C, E, PP, K1, inozitus ir folinę rūgštį.

  • Vitamino C obuoliuose nėra daug, tačiau 2 – 3 obuoliai aprūpina žmogaus organizmą šiuo vitaminu 50 procentų. Smulkių veislių obuoliuose vitamino C gausiau, nes daugiausia jo susikaupia viršutiniame minkštame sluoksnyje.
  • Obuoliai turi daug vitamino P. Netgi ilgai juos laikant, šio vitamino kiekis sumažėja tik 15-20 procentų.
  • Obuoliuose yra junginių, turinčių antibiotinių įpatybių.
  • Obuoliai nekoloringi: 100 g – 46 kilokolorijos.
  • Kasdien suvalgius 2-3 obuolius, sumažėja cholesterolio kiekis kraujyje.
  • Obuoliai švarina aplinką, sugeria kai kurias aromatines medžiagas.
  • Obuoliuose yra daug kalio ir medžiagų, reguliuojančių kraujagyslių sienelių laidumą.
  • Obuoliuose yra nemažai geležies ir folinės rūgšties.
  • Obuoliai naudingi peršalimo ligų profilaktikai, hipertonikams gydyti, sergantiems širdies bei kraujagyslių ligomis, anemijai gydyti.

 

Nepamirškite kasdien suvalgyti po obuolį!