default logo

Vitamino C šaltiniai…

Šaltuoju metų laiku itin svarbu vartoti kuo daugiau maisto produktų, kurie turi vitamino C, reikalingo imuniteto stiprinimui. Citrusiniai vaisiai – tai ne vienintelis vitamino C šaltinis. Pateikiame keletą ir kitų vaisių bei daržovių, turinčių šio vitamino:

Paprika. Vienas puodelis supjaustytos paprikos sudaro apie dvi porcijas vitamino C, reikalingo per dieną. Tai vienas iš naudingiausių natūralių vitamino C šaltinių. Dėkite paprikos į sriubą ar salotas – tai tikrai skanu ir naudinga.

Apelsinai. Šis vaisius dažniausiai siejamas su vitaminu C – vienas vaisius turi 163% rekomenduojamos vitamino C dienos normos. Taip pat pastebėta, kad apelsinai gerina nuotaiką.

Braškės. Sauja braškių yra puikus užkandis. Be to, kad braškės yra mangano šaltinis, jos taip pat turi ir vitamino C – 149% rekomenduojamos dienos normos.

Papaja. Papajos ne tik vitamino C šaltinis, bet jose gausu ir vitamino A bei kalio.

Kivis. Kivis, dar vadinamas kinietišku agrastu, – puikus vitamino C šaltninis. Vienas nuluptas vaisius turi 141% vitamino C, reikalingo per dieną.

Lapiniai kopūstai. Norite pasigaminti salotų ir taip pat gauti vitamino C su maistu? Pasigaminkite lapinių kopūstų salotų. Sauja šių salotų turi 134% vitamino C.

 

Melionai. Kantalupa – tam tikra melionų rūšis – turi 108% rekomenduojamos vitamino C dienos normos.

 

Brokoliai. Jie ne tik gausus vitamino C šaltinis, bet ir turi gana daug vitamino B2, B6, magnio, kalio ir mangano.

Ananasas. Vienas ananasas turi 282% vitamino C. Tačiau vienas puodelis ananaso sudaro apie pusę rekomenduojamos vitamino C dienos normos.